Nr. ref:
KM/21/12/20 Poznań
KM/21/12/20 Poznań
STRATEGY MARKETING MANAGER
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych rozwiązań zarówno w Polsce, jak i na prawie 20 rynkach europejskich. Oferuje swoim klientom niezawodne i nowoczesne rozwiązania, ułatwiające codzienne funkcjonowanie. Obecnie, w wyniku ekspansji, firma poszukuje osób na stanowisko: STRATEGY MARKETING MANAGER.
Lokalizacja: Poznań
Nr ref.: KM/21/12/20
Obowiązki na stanowisku pracy:
- kreowanie i realizacja strategii marketingowej, krótko i długoterminowej, wraz z planami promocji
- aktywne i kreatywne proponowanie rozwiązań promocyjnych mających na celu wzrostu sprzedaży produktów firmy w Polsce oraz Europie ( 4 główne rynki: Polska, Niemcy, Francja, Włochy)
- nadzór i kontrola nad realizacją wdrażanej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży
- tworzenie budżetu marketingowego i zarządzanie nim
- dobór optymalnych narzędzi promocji i sprzedaży produktów firmy
- promocja produktów i marek Firmy w social media i na platformach internetowych
- przygotowanie i realizacja materiałów produktowych (od kart produktów po POS)
- nadzór nad kampaniami reklamowymi i sesjami zdjęciowymi
- monitorowanie rynku w celu doboru optymalnych narzędzi promocyjnych w digital marketingu
- zarządzanie publikowanymi treściami, w tym copywriting (w języku angielskim i polskim)
- aktywny kontakt z mediami, budowanie wizerunku firmy i marek w mediach
- nadzór nad serwisami www spółki
- dbanie o intensywny rozwój zespołu pod kątem nowych, skutecznych narzędzi oraz trendów na rynku
- zarządzanie podległym zespołem, w tym odpowiedzialność za jego rozbudowę.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku popartego sukcesami w prowadzeniu działań marketingowych
- kompetencji w budżetowaniu
- zdolności do budowaniu i skutecznej egzekucji strategii marketingowych
- doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu zespołem specjalistów d.s. marketingowych
- umiejętności pracy z narzędziami performance marketing (np. Google Ads)
- swobodnego i skutecznego porozumiewania się w języku polskim i angielskim w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- ambitne zadania będące motorem do rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu stanowiska i wykonywanych zadań
- zatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy (UoP, B2B)
- zniżki pracownicze na produkty firmy
- realny wpływ na rozwój firmy i możliwości wdrażania własnych pomysłów
- możliwość uczestniczenia w wydarzeniach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu pogłębienia wiedzy z obszaru marketingu.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 526
Dominika Janus-Twardowska
- d.twardowska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 661
Natalia Jurek
- n.jurek@biurodoradcze.pl
- +48 605 402 570