Nr. ref:
SOKK 27/01/2023 Teren
SOKK 27/01/2023 Teren
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych produktów (m.in. z branży małego AGD, elektroniki użytkowej oraz produktów dziecięcych) zarówno w Polsce, jak i na rynkach europejskich.
Obecnie firma poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi kluczowych klientów:
Zakres obowiązków:
- wzbogacanie portfolio klientów firmy o nowe punkty sprzedażowe
- prowadzenie negocjacji z przedstawicielami/właścicielami sklepów
- opieka i nadzór nad pozyskanymi dotychczas punktami
- budowanie długoterminowych relacji handlowych
- tworzenie oraz wdrażanie innowacyjnych strategii sprzedażowych
- poszukiwanie oraz implementacja nowych metod sprzedażowych
- tworzenie raportów sprzedażowych
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze wprowadzania produktów do sprzedaży oraz prowadzenia negocjacji handlowych
- gotowość do pracy w terenie
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (minimum uzyskany tytuł licencjata)
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- komunikatywność
Firma oferuje:
- pracę w stabilnym środowisku
- profesjonalny onboarding
- ambitne wyzwania oraz możliwości rozwoju zawodowego
- możliwość zatrudnienia na podstawie UoP lub kontraktu B2B
- samochód służbowy
SKONTAKTUJ SIĘ
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko
Milena Drewniak
- m.drewniak@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 998