Nr. ref:
SH/20/02/23 Poznań
SH/20/02/23 Poznań
SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH – OBSŁUGA KLIENTA
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych produktów (m.in. z branży małego AGD, elektroniki użytkowej oraz produktów dziecięcych) zarówno w Polsce, jak i na rynkach europejskich.
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki na stanowisku pracy:
- korespondencja mailowa i telefoniczna z klientem biznesowym i indywidualnym
- informowanie klientów o aktualnej ofercie i możliwych rozwiązaniach
- przekazywanie informacji na temat realizacji zamówień
- rozwiązywanie problemów klientów dot. zakupionych usług/towarów
- wsparcie posprzedażowe, do sprzedaż usług
- uzupełnianie danych w systemie o poszczególnych klientach, bądź zamówieniach
- sporządzanie sprawozdań i raportów.
Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- znajomość branży produktów dziecięcych
- umiejętności dobrej organizacji pracy
- spostrzegawczości oraz dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań.
Firma oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy UoP lub B2B
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy – Poznań
- zniżki pracownicze na produkty firmy
- realny wpływ na rozwój firmy i możliwości wdrażania własnych pomysłów
- niezbędne narzędzia pracy.
Skontaktuj się
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 526