Nr. ref:
SEC 21/12/2020 Poznań/ zdalnie
SEC 21/12/2020 Poznań/ zdalnie
SPECJALISTA DS. E-COMMERCE
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych rozwiązań zarówno w Polsce, jak i na prawie 20 rynkach europejskich. Oferuje swoim klientom niezawodne i nowoczesne rozwiązania, ułatwiające codzienne funkcjonowanie.
Miejsce pracy: Poznań/ możliwość pracy zdalnej
Nr.ref: SEC 21/12/2020
Obowiązki na stanowisku pracy:
- obsługa i nadzór procesów sprzedaży online (zarówno sklepów internetowych, jak i na platformie Allegro)
- wdrażanie strategii e-commerce, z uwzględnieniem działań promocyjnych
- monitorowanie i mierzenie efektywności i optymalizacja działań internetowych, proponowanie zmian w celu poprawy skuteczności poszczególnych działań sprzedażowych i promocyjnych
- budowanie wizerunku marek w sieci
- usprawnienia działania danych platform pod względem UX, UI
- tworzenie raportów sprzedaży oraz raportów, dotyczących efektywności działań
- analiza trendów i rynku e-commerce poszczególnych branż firmy
- zarządzanie produktami i treścią w sklepie
- korzystanie z adekwatnych narzędzi, m.in. LinkedIn, YouTube, Facebook, Google i innych.
Od kandydatów oczekujemy:
- wyższego wykształcenia, min. tytuł licencjata
- co najmniej 2-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenia w prowadzeniu działań w obszarze e-commerce, we wdrożeniu, utrzymaniu i rozwijaniu sklepów internetowych, w działaniach marketingowych
- znajomości obsługi sklepów internetowych
- praktycznej wiedzy z zakresu SEO, SEM, Google Ads, Facebook Ads oraz innych narzędzi – kanałów generujących ruch w sklepach internetowych i podnoszących efektywność sprzedaży
- znajomości narzędzi analitycznych do mierzenia efektywności działań e-commercowych (marketingowych) oraz ich optymalizacji
- biegłej znajomości obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych
- umiejętności pracy zespołowej
- swobodnego i skutecznego porozumiewania się w języku polskim i angielskim w mowie i piśmie
- umiejętności pracy pod presją czasu i przy dużej ilości zadań
- umiejętności rozwiązywania problemów i działania w syt. kryzysowych
- umiejętności analizowania danych i wyciągania z nich wniosków w celu przekształcania ich w kolejne ambitne cele.
Oferujemy:
- ambitne zadania będące motorem do rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu stanowiska i wykonywanych zadań
- zatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy
- zniżki pracownicze na produkty firmy
- realny wpływ na rozwój firmy i możliwości wdrażania własnych pomysłów
- możliwość uczestniczenia w wydarzeniach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu pogłębienia wiedzy z obszaru e-commerce
- niezbędne narzędzia pracy.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 526
Dominika Janus-Twardowska
- d.twardowska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 661