Nr. ref:
PM 19/09/22 Warszawa / Praca hybrydowa
PM 19/09/22 Warszawa / Praca hybrydowa
PRICING MANAGER
Naszym klientem jest międzynarodowa sieć drogerii, prężnie rozwijająca się również na rynku polskim. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę produktów (m.in. kosmetyków, dermokosmetyków, perfum oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt). Firma prowadzi sprzedaż zarówno poprzez sklepy stacjonarne jak i rozwijający się e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
PRICING MANAGER
Nr.ref: PM 19/09/2022
Miejsce pracy: Warszawa / Praca hybrydowa
Obowiązki na stanowisku pracy:
- przygotowywanie, rekomendacja i implementacja procesu zmian cennikowych w oparciu o dane rynkowe i sprzedażowe,
- określanie potencjału rynku i planowanie strategii cenowej produktów i usług,
- bieżące aktualizowanie historii cen w bazach danych,
- opracowywanie i wdrażanie siatek cenowych,
- analizowanie cen konkurencji,
- obsługa narzędzi do zarządzania ceną oraz przygotowywanie symulacji i wyliczeń,
- koordynowanie procesu wdrożenia zmian cennikowych oraz ich komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna,
- przygotowanie, rekomendacja i implementacja narzędzi cenowych mających na celu wzrost efektywności oraz realizacji strategii firmy,
- monitoring cenowy, analizy działań konkurencji oraz uczestnictwo w procesie przeglądu i zmiany cen,
- współpraca z wewnętrznymi działami komercyjnymi firmy (szczególnie z działem Zakupów).
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem ceną; (Starszy specjalista ds. strategii cenowych, Pricing Manager),
- praktycznej wiedzy z zakresu planowania i implementowania strategii cenowej,
- praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia badań rynkowych w zakresie monitoringu cen i określania pozycjonowania cenowego dla produktów i marek,
- rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz umiejętności współpracy z innymi,
- samodzielności i inicjatywy w działaniu oraz orientacji na cel,
- odpowiedzialności oraz zdolności do podejmowania decyzji,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- znajomości narzędzi: Excel, Power Point oraz znajomości języka SQL oraz zagadnień związanych z funkcjonowaniem środowisk bazodanowych.
Oferujemy:
- ciekawe projekty, dające szansę na rozwój,
- szeroki zakres benefitów,
- współpracę w oparciu o preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia (UoP/B2B),
- zniżki pracownicze na produkty firmy.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Natalia Jurek
- n.jurek@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 998