Nr. ref:
KDE/16/02/22 Poznań / model hybrydowy
KDE/16/02/22 Poznań / model hybrydowy
KIEROWNIK DZIAŁU E-COMMERCE
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych rozwiązań zarówno w Polsce, jak i na prawie 20 rynkach europejskich. Oferuje swoim klientom niezawodne i nowoczesne rozwiązania, ułatwiające codzienne funkcjonowanie.
Miejsce pracy: Poznań (możliwość pracy w modelu hybrydowym)
Nr.ref: MEC 16/02/2022
Obowiązki na stanowisku pracy:
- odpowiedzialność za rozwój sprzedaży i funkcjonowania platform sprzedażowych (na rynku polskim i rynkach zagranicznych) z branży dziecięcej oraz elektroniki
- budowanie i usprawnianie procesów związanych z obsługą sprzedaży na platformie
- monitorowanie i analizowanie działań konkurencji, prowadzenie bieżącej analizy rynku oraz trendów w obszarze e-commerce
- zarządzanie budżetem oraz odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych platformy
- zarządzanie pracą podległym zespołem specjalistów e-commerce, wsparcie i koordynacja zespołu w obsłudze zamówień
- współpraca z działem marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, mających na celu zwiększenie widoczności marki i wzrost sprzedaży
Od kandydatów oczekujemy:
- wyższego wykształcenia, min. tytuł licencjata
- co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmach o różnych strukturach kapitałowych i organizacyjnych (rodzinne, korporacje, środowiska start-upowe)
- popartego sukcesami doświadczenia we wdrażaniu, utrzymaniu i rozwijaniu sklepów internetowych na rynku polskim i rynkach zagranicznych
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem specjalistów d.s. e-commerce
- znajomości rozwiązań technicznych związanych z prowadzeniem sprzedaży online oraz umiejętności budżetowania kosztów
- biegłej znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych
- wysoko rozwiniętych umiejętności pracy zespołowej i zarządzania zespołem (w tym delegowania zadań, egzekwowania ich realizacji oraz przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej)
- swobodnego i skutecznego porozumiewania się w języku polskim i angielskim w mowie i piśmie
- inicjatywy, zaangażowania i samodzielności w działaniu
Oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu stanowiska i wykonywanych zadań
- zatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy
- zniżki pracownicze na produkty firmy
- realny wpływ na rozwój firmy i możliwości wdrażania własnych pomysłów
- możliwość uczestniczenia w wydarzeniach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu pogłębienia wiedzy z obszaru e-commerce
- niezbędne narzędzia pracy.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 526
Dominika Janus-Twardowska
- d.twardowska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 661