Nr. ref:
KS 4/07/2024 woj. Podlaskie
KS 4/07/2024 woj. Podlaskie
KIEROWNIK SPRZEDAŻY
Naszym klientem jest firma, która prężnie działa na rynku polskim i zagranicznym, specjalizująca się w dystrybucji wysokiej jakości produktów spożywczych. Firma od lat cieszy się uznaniem klientów na całym świecie, a tajemnica ich sukcesu tkwi w zaangażowaniu zespołu oraz pasji do dostarczania produktów najwyższej jakości.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. sprzedaży.
Obowiązki na stanowisku pracy:
- Zarzadzanie działem oraz sprzedażą B2B/B2C
- Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie działu sprzedaży oraz prawidłowe zarządzanie budżetem działu
- Pełne zarządzanie sprzedażą produktów firmy w całym kraju w ramach współpracy z klientami B2B/B2C
- Opracowywanie i realizacja strategii sprzedaży oraz przygotowywanie i definiowanie celów i planów sprzedażowych oraz kluczowych wskaźników efektywności
- Odpowiedzialność za realizację planów i celów sprzedaży produktów dla całego podległego zespołu pracowników
- Troska o prawidłowe gospodarowanie majątkiem w ramach prowadzonego działu
- Nadzwyczajna troska o bezpieczeństwo firmy w ramach pełnionej roli – odpowiedzialność
za bezproblemowe i ciągłe funkcjonowanie działu sprzedaży, plany B i C, plany naprawcze, odpowiednie i odpowiedzialne zarządzanie danymi, odpowiedzialność za zarządzanie infrastrukturą w ramach prowadzonego działu, odpowiedzialność za przestrzeganie prawnych aspektów działania pracowników oraz firmy - Odpowiedzialność za ewidencję biznesową zarządzania sprzedażą i kadrami
- Systematyczna analiza rynku, konkurencji, dostawców
- Systematyczna analiza potrzeb, oczekiwań, wymagań potencjalnych kluczowych klientów (leady sprzedażowe i status w lejku i procesie sprzedaży), monitorowanie obsługiwanych klientów kluczowych w podległym regionie (potencjał, rentowność, możliwości zwiększenia sprzedaży, ryzyka, itd.).
- Systematyczna analiza umów z kontrahentami pod kątem realizacji i zapisów
- Wdrażanie i uruchamianie nowych inicjatyw w firmie oraz kolejnych projektów rozwojowych firmy i pracowników.
- Ciągła optymalizacja procesów i kosztów w dziale sprzedaży
- Systematyczna analiza sprzedaży produktów (wartości, rodzaj, liczba/ilość, in.) i stanów magazynowych.
- Nadzorowanie i udostępnianie systemu B2B dla pozyskanych i obecnych klientów firmy
- Zarządzanie urlopami, nieobecnościami pracowników oraz organizacja pracy ludzi w przypadku nieobecności któregoś z pracowników (organizacja zastępstwa realizowana zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami i standardami).
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników (przedstawiciele handlowi, RPH, KAS, back office sprzedażowy stacjonarny, sprzedawcy stacjonarni, tele, in.) pracujących w różnych systemach pracy (stacjonarnie w siedzibie, terenie, hybrydowo, zdalnie), ich systematyczne wspieranie oraz przyjazny controlling ich pracy
- Prowadzenie systematycznych ocen pracowniczych, zgodnie z przyjętymi zasadami wg ustalonych metod (np. oceny pracowników metodą 180/360 stopni).
- aktywna sprzedaż i obsługa klientów
- windykacja należności i reklamacje
Od Kandydatów oczekujemy
- doświadczenia sprzedażowego
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- znajomości technik sprzedażowych
Firma oferuje
- Pracę w stabilnym środowisku
- Profesjonalny onboarding
- Ambitne wyzwania oraz możliwości rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
SKONTAKTUJ SIĘ
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Milena Drewniak
- m.drewniak@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 852