Nr. ref:
KAM/13/01/21 Poznań/ model hybrydowy
KAM/13/01/21 Poznań/ model hybrydowy
KEY ACCOUNT MANAGER
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych rozwiązań zarówno w Polsce, jak i na prawie 20 rynkach europejskich. Oferuje swoim klientom niezawodne i nowoczesne rozwiązania, ułatwiające codzienne funkcjonowanie. Obecnie, w wyniku ekspansji, firma poszukuje
KEY ACCOUNT MANAGERÓW:
- Na rynek Polski LUB
- Na rynek Europy Zachodniej LUB
- Na rynek Europy Południowo-Wschodniej.
Lokalizacja: Poznań (możliwość pracy w modelu hybrydowym)
Nr ref.: KAM/13/01/21
Obowiązki na stanowisku pracy:
- Odpowiedzialność za sprzedaż produktów na dedykowanym rynku,
- Pozyskiwanie partnerów biznesowych poprzez samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach organizacyjnych, przygotowanie i prezentacja ofert cenowych,
- Opieka posprzedażowa kluczowych klientów,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
- Przeprowadzanie analiz i typowanie rynków o największym potencjale rozwoju dla produktów sprzedawanych przez Spółkę, budowanie oraz wdrażanie strategii sprzedaży na tych rynkach,
- Budowanie długoterminowych relacji handlowych, także poprzez regularne spotkania z kluczowymi klientami,
- Przygotowywanie, współtworzenie i realizowanie ustalonych planów sprzedaży w zakresie wysokości sprzedaży oraz rentowności,
- Dbanie o dostępność produktów, ich poprawną ekspozycję oraz realizację promocji u powierzonych klientów,
- Analiza danych ilościowych i jakościowych na temat rynkowych trendów i rozwoju sprzedaży, tworzenie i wdrażanie warunków handlowych dla przydzielonych klientów,
- Tworzenie raportów sprzedażowych w odniesieniu do planu,
- Bieżąca współpraca z działem rozwoju produktu i działem marketingu.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży,
- Rozwiniętych umiejętności analitycznych,
- Mile widziana znajomość branży produktów dziecięcych i elektroniki użytkowej oraz doświadczenie w sprzedaży na dedykowanych rynkach
- Odpowiedzialności, sumienności, dokładności,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (znajomość dodatkowych języków będzie dużym atutem),
- Biegła obsługa komputera (w szczególności MS Excel).
Oferujemy:
- ambitne zadania będące motorem do rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu stanowiska i wykonywanych zadań,
- zatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy,
- zniżki pracownicze na produkty firmy,
- realny wpływ na rozwój firmy i możliwości wdrażania własnych pomysłów,
- możliwość uczestniczenia w wydarzeniach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu pogłębienia wiedzy z obszaru sprzedaży.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Dominika Janus-Twardowska
- d.twardowska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 661
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 526