Nr. ref:
KAM/27/08/21 Dowolne
KAM/27/08/21 Dowolne
KEY ACCOUNT MANAGER NA RYNEK NIEMIECKI
Naszym klientem jest polska firma, która od ponad 15 lat nieustannie rozwija swoją działalność, poprzez sprzedaż własnych rozwiązań zarówno w Polsce, jak i na prawie 20 rynkach europejskich. Oferuje swoim klientom niezawodne i nowoczesne rozwiązania, ułatwiające codzienne funkcjonowanie. Obecnie, w wyniku ekspansji, firma poszukuje
KEY ACCOUNT MANAGERÓW na rynek niemiecki ze znajomością j. niemieckiego
Lokalizacja: Dowolna (praca w terenie)
Nr ref.: KAM/27/08/21
Obowiązki na stanowisku pracy:
- prowadzenie sprzedaży z partnerami biznesowymi (specjalistycznymi sieciami handlowymi),
- przygotowywanie i prezentacja ofert cenowych,
- samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach organizacyjnych,
- aktywne poszukiwanie nowych metod sprzedaży oraz ich implementacja,
- opieka posprzedażowa kluczowych Klientów,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
- przeprowadzanie analiz i typowanie rynków o największym potencjale rozwoju dla produktów sprzedawanych przez Spółkę,
- budowanie oraz wdrażanie strategii sprzedaży,
- budowanie długoterminowych relacji handlowych, także poprzez regularne spotkania z kluczowymi klientami,
- przygotowywanie, współtworzenie i realizowanie ustalonych planów sprzedaży w zakresie wysokości sprzedaży oraz rentowności,
- tworzenie i wdrażanie warunków handlowych dla przydzielonych klientów,
- dbanie o dostępność produktów, ich poprawną ekspozycję oraz realizację promocji u powierzonych klientów,
- analiza danych ilościowych i jakościowych na temat rynkowych trendów i rozwoju sprzedaży,
- tworzenie raportów sprzedażowych w odniesieniu do planu,
- bieżąca współpraca z działem rozwoju produktu i działem marketingu.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia przy współpracy z sieciami handlowymi, osoby z doświadczeniem w branży dziecięcej,
- minimum 3-letniego doświadczenia w sprzedaży,
- znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (znajomość języka angielskiego będzie dużym atutem),
- biegła obsługa komputera (w szczególności MS Excel).
Oferujemy:
- ambitne zadania będące motorem do rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu stanowiska i wykonywanych zadań,
- zatrudnienie w oparciu o preferowany rodzaj umowy,
- zniżki pracownicze na produkty firmy,
- realny wpływ na rozwój firmy i możliwości wdrażania własnych pomysłów,
- możliwość uczestniczenia w wydarzeniach, konferencjach i spotkaniach branżowych w celu pogłębienia wiedzy z obszaru sprzedaży.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 526
Natalia Jurek
- n.jurek@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 998