Nr. ref:
EDSIRZ 14/03/2024 Warszawa
EDSIRZ 14/03/2024 Warszawa
EKSPERT DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH
Naszym klientem jest międzynarodowa sieć drogerii, prężnie rozwijająca się również na rynku polskim. W swojej ofercie posiadają szeroką gamę produktów (m.in. kosmetyków, dermokosmetyków, perfum oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt). Firma prowadzi sprzedaż zarówno poprzez sklepy stacjonarne jak i rozwijający się e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
EKSPERTA DS.SPRZEDAŻY INTERENETOWEJ NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH
Nr.ref: EDSIRZ 14/03/2024
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki na stanowisku pracy:
- Rekomendowanie i prowadzenie działań mających na celu realizację planów sprzedażowych i utrzymanie optymalnego poziomu marży,
- Udział w tworzeniu i realizacji polityki cenowej zgodnie z przyjętą strategią: prowadzenie analiz rynku, uzgadnianie z działem handlowym cen produktów, wprowadzanie i aktualizacja cenników w Magento, dbanie o poprawność danych
- Prowadzenie monitoringu konkurencji w zakresie cen, nowości, produktów niszowych, działań promocyjnych oraz dostosowywanie działań sprzedażowych do otoczenia rynkowego w oparciu o strategię firmy
- Konfigurowanie platformy sprzedażowej Magento w części obsługującej rynki zagraniczne oraz monitorowanie poprawności jej funkcjonowania
- Współtworzenie i dalsza koordynacja wdrażania kalendarzy aktywności handlowej, bardzo bliska współpraca z zespołem Marketingu w aspekcie komunikacji marketingowej
- Konfigurowanie w systemie Magento mechanizmów związanych z akacjami promocyjnymi
- Wdrażanie usprawnień systemowych związanych z koszykiem, x/up-sellingiem, wewnętrzną wyszukiwarką, atrybucją nowych Klientów i konwersją ich na Klientów lojalnych
- Współpraca z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż online na rynku polskim w celu synchronizacji i optymalizacji działań oraz wykorzystania synergii aktywności
- Monitorowanie poprawności działania silnika eCommerce / ERP, rekomendowanie nowych funkcjonalności systemu oraz nadzór nad ich wdrożeniem i testowanie rozwiązań
- Współpraca z obecnymi i potencjalnymi dostawcami w kwestiach dotyczących asortymentu i obsługi operacyjnej platformy
- Zapewnienie zgodności wszystkich elementów procesu sprzedażowego z Dyrektywą Omnibus
Od kandydatów oczekujemy:
- Co najmniej 2 lat doświadczenia pracy w obszarze eCommerce / Omnichannel
- Doświadczenia w prowadzeniu analiz oraz przygotowywaniu raportów danych w MS Excel i narzędziach klasy Business Intelligence (np. Power BI)
- Sprawności w posługiwaniu się narzędziami do zarządzania strategią cenową i monitoringiem rynku
- Doświadczenia w pracy na silnikach eCommerce, preferowane Magento2
- Dodatkowym atutem będzie znajomość SQL, w zakresie tworzenia i wykonywania zapytań
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodna komunikację (minimum B2)
- Dodatkowym atutem będzie co najmniej podstawowa znajomość języka włoskiego
- Doskonałej organizacji pracy
- Wychodzenia z inicjatywą (stałego poszukiwania rozwiązań)
- Samodzielności i nastawienia na osiąganie celów
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B
- Szeroki zakres benefitów (m.in. dostęp do opieki medycznej, ubezpieczenie, karta Multisport, zniżki pracownicze, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego i niemieckiego)
- Ciekawe i różnorodne zadania w których możesz wykorzystać swoją kreatywność
Skontaktuj się
Marcelina Basińska
- m.basinska@biurodoradcze.pl
- +48 605 409 998