Nr. ref:
CPM 14/03/2022 Trzcianka
CPM 14/03/2022 Trzcianka
CUSTOMER PROJECT MANAGER
Nasz klient jest największym norweskim producentem rozwiązań kominkowych oferowanych klientom indywidualnym i B2B w Europie Zachodniej i Skandynawii. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Customer Project Manager.
Obowiązki na stanowisku pracy:
- zapewnienie profesjonalnej obsługi sprzedażowej dla rynków międzynarodowych,
- analiza oraz usprawnianie procesów w obszarze obsługi klienta,
- tworzenie dokumentacji, procedur oraz instrukcji w obszarze obsługi klienta,
- zarządzanie zespołem wdrożeniowym systemu ERP oraz zespołem obsługi klienta,
- zarządzanie procesem reklamacyjnym,
- raportowanie wyników dla Zarządu,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum 5 letniego doświadczenia w zarządzaniu działem obsługi klienta,
- znajomości języka angielskiego na poziomie C1/C2 (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
- doświadczenia we wdrażaniu lub użytkowaniu systemu ERP,
- bardzo dobrej znajomości systemu ERP oraz pakietu Microsoft Office,
- doświadczenia w budowaniu zgranego zespołu, nastawionego na osiąganie ambitnych celów biznesowych,
-
umiejętności analitycznego myślenia, szukania praktycznych rozwiązań i wdrażania ich.
Oferujemy:
- atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia w środowisku międzynarodowym,
- możliwości rozwoju umiejętności językowych,
- wsparcie w procesie ewentualnej relokacji,
- możliwość podniesienia kompetencji poprzez udział w szkoleniach,
- benefity pracownicze tj. dofinansowanie zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów.
Skontaktuj się
Skontaktuj się z naszym pracownikiem bądź aplikuj na to stanowisko.
Anna Zawalska
- a.zawalska@biurodoradcze.pl
- 605 409 526